Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nienke Jos - WaarBenJij.nu Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nienke Jos - WaarBenJij.nu

Bangkok!

Blijf op de hoogte en volg Nienke

07 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

Zijn we dan! Gistermiddag vanaf Schiphol vertrokken en via Qatar in Bangkok aangekomen. Inmiddels geinstalleerd in het hotel, een rondje gewandeld door een klamme en warme stad en de eerste tempels van buiten gezien. Het hotel is prima, heerlijke koele kamer (lang leve de airco), er is een zwembadje bij en het ligt bij de oude stad. Helemaal prima. Morgen een rustig dagje rondkijken en ons laten rondrijden door een tuktuk. Donderdagmiddag gaan we een stuk fietsen met een gids.
De eerste krokodil is trouwens ook gezien: een kleintje in de rivier door de stad. Oh en in de buurt van het hotel een heel lekker koffieplekje gevonden, niet geheel onbelangrijk natuurlijk.
Zo meteen komen Chris en Ping naar het hotel. Chris is nu zijn trouwpak aan het passen ;-)
Daarna heerlijk een stukje slapen.